poniedziałek, 29 kwietnia 2013

10. To za dużo dla mojego planu..


Leżałam na łóżku czekając, aż ktoś przyjdzie. Brandon wyszedł zaraz po tym jak powiedział mi, że Justin jest graczem i oboje nie wracali już od jakieś godziny czy dwóch. Zanim wyszedł wyraźnie powiedział, że mam nie opuszczać hotelowego pokoju, a ja naprawdę nie mam ochoty, by Justin mnie spoliczkował.
Wydaje się być osobą, która umawia się z dziewczynami i łamie ich serca zaraz po tym. Bolało mnie
, gdy o tym myślałam.
Ale co Brandon miał na myśli mówiąc, że pogrywa z umysłami tych dziewczyn? Znaczy, że kiedy nazwał mnie piękną i sposób w jaki to powiedział sprawił, że pozwoliłam mu robić ze mną co tylko do cholery chciał.
Nie wróży to nic dobrego biorąc pod uwagę, że jest on kryminalistą.
I szczerze nie czułam nic do Justina, tak jak wcześniej. Jest dupkiem. Nie jestem dziewczyną, która zakochuje się w chłopaku, który ją bije i nie okazuje jej żadnego szacunku. To najgłupsza rzecz jaką można zrobić, poważnie.
Nagle usłyszałam dźwięk otwieranych drzwi przez co szybko znalazłam się w pozycji siedzącej. Patrzyłam jak Justin wchodził, zamknął za sobą drzwi i nic nie powiedział.
-Gdzie byłeś? –spytałam
-Co? -odpowiedział pytaniem na pytanie podczas zdejmowania butów.
-Nie było cię jakieś dwie godziny –powiedziałam.
-Oh.. –nie czuł się w ogóle winny. –Byłem zajęty, to tyle.
Uniosłam brwi nie kupując jego wymówki. Nie dowiedziałam się wszystkiego o Justinie przez te kilka dni podczas których mieszkałam z nim, ale ten sposób, w który mówi sprawia, że chcę zadać mu wiele pytań.
Smutne jest to, że on NIENAWIDZI, gdy go wypytuję.
Skoczył na wolną stronę łóżka i wziął pilot ze stolika nocnego nim włączył telewizor. Mierzyłam go wzrokiem od góry do dołu. Jego włosy były w większym nieładzie niż wcześniej, a spodnie tak samo jak i koszulka były pogniecione. Pochyliłam się bardziej w jego stronę i poczułam, że pachnie perfumami.
Damskimi perfumami.
Spojrzał na mnie kątem oka włączając telegazetę.
-Co robisz? –spytał głupio.
-Czemu pachniesz damskimi perfumami? –zapytałam go ze skrzyżowanymi rękami.
-Pieściłem się z jakąś dziewczyną, która mieszka parę drzwi dalej –mówił pewnie nie przejmując się tym patrzył w telewizor.
Moje usta się otworzyły i natychmiast stałam się smutna. Zdezorientowana.. robił coś ze mną, praktycznie palcował mnie, a wtedy wyszedł i zrobił to z inną dziewczyną?
Milczałam. Położyłam się na poduszce odsuwając ciało jak najdalej od niego. Spojrzałam w bok i zaczęłam się modlić o wydostanie się stąd. Myślałam, że może.. ten plan z nasłaniem na nich glin mógłby wypalić.
Mam nadzieję, mam taką nadzieję...

___

-Obudź się śpioszku –usłyszałam głos po czym ciepłe usta dotknęły mojego czoła.
Na wpół przytomnie otworzyłam zaspane oczy i zobaczyłam uśmiechającego się do mnie Justina. Ziewnęłam i zaczęłam się podnosić rozciągając.
-Czemu mnie budzisz? –zapytałam go z ponownie zachrypniętym głosem.
 -Mamy dziś dużo do roboty. Nie chcę żebyś na cały dzień utknęła w tym pokoju –odpowiedział rozglądając się po pomieszczeniu po czym ponownie spojrzał na mnie.
Wydawał się być w dobrym humorze.
Praktycznie wykorzystuje mnie, gdy chce mieć dziewczynę u swojego boku. Potem wychodzi i robi to z innymi tak jak to zrobił ostatnim razem.
Nauczyłam się, że gdy udajesz, że cię coś nie obchodzi to to dostajesz. Więc od teraz zamierzam tak robić. Udawać, że mnie nie obchodzi.
Uśmiechnęłam się lekko zanim dałam mu buziaka w usta.
-Masz dziś dobry nastrój.
-Kochanie jestem w dobrym nastroju ponieważ ty i ja idziemy na ten karnawał z kolejkami. Chcę spędzić z tobą czas, bo nie znam cię za dobrze –mówił wymownie.
Wybaczcie mi, kiedy będę się śmiać. HAHAHA.
Uśmiechnęłam się wciąż udając.
-To takie słodkie -położyłam dłonie na jego policzkach.
-Oh, ale najpierw musimy iść do naszego szefa i z nim pogadać z jakąś godzinę czy dwie i wtedy możemy wyjść. Dobrze? -uśmiechnął się zanim pocałował mnie delikatnie w policzek.
-Dobrze -przytaknęłam.
Wstał i podszedł do drzwi.
-Zaraz wracam kochanie. Muszę wziąć Braydona z pokoju Alexa -wyszedł zamykając drzwi za sobą.
Westchnęłam zmieszana po czym wzruszyłam ramionami i podeszłam do małej lodówki żeby wziąć moje leki i butelkę wody. Umieściłam tabletkę w buzi po czym wzięłam spory łyk chłodnej wody.
Chwilę później drzwi się otworzyły i weszli przez nie Braydon z tatą.
Justin zamknął drzwi za nimi, a jego syn biegł w moją stronę.
-Lyra! -krzyknął oplatając ręce wokół mojej nogi.

-Braydon! -uśmiechnęłam się i przytuliłam go.
-To takie dziwne, bo jesteś jedyną dziewczyną, którą on w ogóle lubi -odezwał się Justin krzywiąc brew.
-Cóż, skoro nic o mnie nie wiesz, to tu masz pewien fakt, niańczyłam moich małych kuzynów od lat, a oni mnie kochali -uśmiechnęłam się do niego.
-Więc jesteś towarzyską osobą? -odpowiedział uśmiechem i skrzyżował ręce.
-No, tak myślę. Tylko nie dodawaj do listy moich rodziców, oni mnie nienawidzą -przyznałam kiwając głową.
Justin wydawał się nad czymś zastanawiać, ale zignorowałam to skupiając się na Braydonie.
-Lyra, twój głos nie jest już tak straszny!
-Wiem. Dzięki Bogu, prawda? -zażartowałam. -Nie sądzę, że chcesz mieszkać z Darth Vaderem -Braydon zaczął się histerycznie śmiać.
Uwielbiam gdy dzieci uważają takie drobne rzeczy za zabawne.
Przejechałam palcami po jego włosach zanim pobiegł do swojej małej torby po, prawdopodobnie, grę.
-Wiesz, że jeśli jesteś dobra w kontaktach z ludźmi to to będzie dobre dla naszej pracy?
Moja twarz się zaczerwieniła.
-Co masz na myśli?
Podszedł bliżej przyciągając mnie do siebie za biodra przez co znajdowałam się tylko kilka centymetrów od jego ciała.
-Mam na myśli, że możesz pomóc nam w paru zadaniach, które wymagają bycia wygadanym -wyszeptał prawdopodobnie nie chcąc by Braydon to słyszał.
Zmarszczyłam brwi patrząc na niego.
-Na przykład?
-Wiesz, zadajesz wiele pytań -przyznał chichocząc.
Zdziwiło mnie, że nie zostałam spoliczkowana za zadanie pytania biorąc pod uwagę, że NIENAWIDZIŁ, gdy o coś pytałam.
-Rozumiem -powiedziałam pewnym głosem.
Zaśmiał się po czym pocałował delikatnie moje usta.
-Idź się naszykuj, żebyśmy mogli wyjść -powiedział do mnie.
Przytaknęłam i zrobiłam to co powiedział

___

-Nie mogę uwierzyć, że mam to na sobie -powiedziałam próbując obniżyć choć odrobinę moją spódniczkę.
-Witaj w klubie -Alexis przewróciła oczami. Zaśmiałam się patrząc na jej strój -Zawsze musimy to nosić, gdy szef albo jego ludzie są w pobliżu, ponieważ oni chcą żebyśmy wyglądały jak prostytutki.
Wypuściłam powietrze nosem odrobinę głośniej niż zwykle, zdenerwowana na Justina, że chce żebym wyglądała jak prostytutka.
Uderzyłam go w ramie a ten podskoczył zaskoczony.
-Co do cholery?
-Chcesz żeby myśleli że jestem dziwką? -spytałam.
-Nie chcę żeby cię zamordowali, więc tak.
-Zamordowali? -zesztywniałam.
Pochylił się lekko w moją stronę.
-Słuchaj, nie odzywaj się do Dereka, w ogóle. Nie bądź niegrzeczna ani dziwkowata Lyra. Mówię serio -powiedział wyraźnie.
-Dobrze, ale dlaczego? -spytałam go.
Jęknął.
-Po prostu się zamknij i podążaj za mną, gdy wejdziemy do środka.
Przytaknęłam.
Alex otworzył drzwi i wszyscy weszliśmy do środka.
Braydon bawił się z 'asystentem Dreke'a " czy kimś takim, ponieważ nie może wchodzić z nimi do pokoju szefa.
Wszyscy usiedliśmy na krzesełkach przed jego biurkiem, gdy facet na obrotowym krześle znajdował się po drugiej stronie i rozmawiał z kimś przez telefon.
Wyglądał niesamowicie dobrze. Miał może z 25 lat albo coś koło tego i wciąż był przystojny. Wyglądał również na milionera i dupka.
-Podaj mi adres -powiedział do telefonu. -137 Genesis road…-urwał zapisując to na samoprzylepnych karteczkach. -Ile jest nam winien? -mówił na linii. -Jeśli nie spłaci tego do jutrzejszego popołudnia ściągnij go tutaj -rozłączył się bez uprzedniego pożegnania i zwrócił się do nas. -Trzej muszkieterowi i współpracowniczka -uśmiechnął się ze swoimi perłowymi zębami, gdy spojrzał na Alexis. Uśmiechnęła się grzecznie. -A to jest..? -powiedział patrząc na mnie swoimi zimnymi jak lód niebieskimi oczami.

Uśmiechnęłam się i nic nie powiedziałam, tak jak Justin mi kazał.
-Derek, to jest Lyra -przedstawił mnie oplatając dłoń wokół mojej talii.
-Gdzie ty ją dostałeś? -powiedział uśmiechając się do mnie i bawiąc się językiem wewnątrz buzi.
-Znalazłem ją w klubie, a ona próbowała mnie uwieść -kłamał z uśmiechem mówiąc przez zęby. -Więc wziąłem ją do domu.
-Dobra robota Justin -powiedział mierząc mnie wzrokiem od góry do dołu. -Alex i Brandon powinni się od ciebie nauczyć wyrywać gorące laski, nie? -zażartował patrząc na dwóch chłopaków. -Justin wydaje się być liderem tej grupy.

-Przestań sobie z nami pogrywać, stary -zaśmiał się Alex, na co Derek tylko się uśmiechnął.
-Wracając do diamentów! Mam nadzieje, że pomoże nam w naszym planie -spojrzał na mnie, a ja nie byłam w stanie wydusić ani słowa.
-Oczywiście, że to zrobi -Justin uśmiechnął się i pocałował mnie w policzek.
To za dużo dla mojego planu..

___
Wiem, że długo czekaliście...
Następna notka nie wiem kiedy, nic nie obiecuje, jak będziecie mnie ścigać na twitterze to pewnie szybciej :)
Wasze komentarze przyprawiają mnie o uśmiech, miło mi je czytać (:
Mój twitter.
Beta. ♥

52 komentarze:

  1. Warty czekania. Jest cudowny *-* /turn_to_light

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jja co tu się dzieje :D Czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że niedługo akcja rozkręci się jeszcze bardziej. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. boje się ! haahhaha ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. fdjfhj fajny rozdział :D czekam na NN ♥ ~~ @Claudiaa95

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że taki krótki ale świetny <3
    Czekam na kolejny ^.^

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  7. Qgahahajqhadas kocham cię. *______________________*

    OdpowiedzUsuń
  8. warto było czekać. ;)
    oj będzie się zaraz działo. <33
    nie mogę się już doczekać. ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. warto było czekać, ciekawe co się będzie działo w związku z tymi diamentami @dajmibit

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo intrygujące, czekam na kolejny xx.

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże, boje sie :o
    czekam na następny. mam nadzieje że dodasz szybko, a jak nie to będę Cie nękać.
    Jak masz ochote, to zajrzyj do mnie: my-world-my-gray-reality.blogspot.com
    Liczę na komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. *_____* Kocham ! nie mogę się doczekać następnego rozdziału ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. KOCHAM CIĘ



    OdpowiedzUsuń
  14. nooo w koncuuu brawo, tylko jakbys mogla to przetlumacz niedlugo kolejny ps . nie denerwuj sie tak bo wsciekupizdy dostaniesz :*

    OdpowiedzUsuń
  15. djknvhsdfbnfhbfvhvb <3 Ale bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam to opowiadanie, a twoje tłumaczenie jest świetne <3

    czekam na kolejne :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. huhu. troche smutne że lata od jednej laski do drugiej ale to justin :( zobaczymy co bd dalej

    OdpowiedzUsuń
  18. Co raz ciekawsze się robi :)
    Czekam z niecierpliwością na następny rozdział :)
    @TeleDul

    OdpowiedzUsuń
  19. no robi sie coraz ciekawiej :D super ze tlumaczysz :D dzieki :)
    nie moge sie doczekac kolejnej notki:D byloby super gdyby kolejna pojawila sie podczas tego dlugiego weekendu :D
    @Niess94

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic nie szkodzi wazne ze jest:) dobrze tlumaczysz :P pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaa w końcu! Świetne tłumaczenie, jak zawsze ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow niezle Justin to ma cos z glowa najpierw do niej skarbie a pozniej sie pieprzy z inna laska a pozniej znow do Lyry skarbie mowi... Dobrze tlumaczysz czekam na kolejny <3 @ewelina9757

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziś Mowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedy nowy.. ? ? :D a ogólnie jest cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie czekam na nn poinformujesz mnie o nn na twitterze ?
    @maja378

    OdpowiedzUsuń
  26. Boski rozdział,czekam na nastepny..

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny ; D
    Zapraszam na mój blog : http://never-let-you-go-baby.blog.pl/
    Dopiero zaczynam ; *

    OdpowiedzUsuń
  28. MATKO *-* REWELACJA *-* KOCHAM CIEBIE I TEGO BLOGA ♥ CZEKAM NA NN :3

    OdpowiedzUsuń
  29. love love love <3 <3 . uwielbiam to opowiadanie, szkoda, że tak rzadko dodajesz ;((
    kiedy nn? nie mogę się doczekać :) <3

    zapraszam :

    www.ryzykujac-zycie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham to <3


    http://roseandbieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne, świetne, ŚWIETNE!

    OdpowiedzUsuń
  32. z łaski swojej dodaj nowy rozdział ... jesteś spoko, ale teraz przesadzasz z odstępami.

    OdpowiedzUsuń
  33. czekam na kolejny *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. kiedy nowy ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Suupeer ^^ Normalnie oczopląs i ślinotok w jednym .. Jak to się stało, że istnieją tacy zajebiści ludzie i opowiadania ..? ;3 Czekam na nexta ^^ @JuliaMarcer ..I mój blog :http://i-need-your-love-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne czekam na następny bardzo dobre tłumaczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. czekam na nowy, czekam czekam ....

    OdpowiedzUsuń
  38. czekam czekam na nn rozdzial.dziękuję że sie tak poświęcasz i tłumaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ej ile mozna czekać dodaj coś prosimy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. [SPAM]
    „Hej, razem ze Scooter’em  natknęliśmy się na wasze filmiki na youtube.
    Chcielibyśmy wam pomóc, mamy propozycję nie do odrzucenia.
    Jednak jest mały problem ponieważ mieszkacie dosyć daleko,
    dlatego chcielibyśmy was zaprosić na prywatne spotkanie w LA.
    Czekamy na odpowiedź.”

    Wiadomość, która zmieniła życie dwoje nastolatków: Rosalie Mills i Nathan'a Lewis'a.
    Zaczęli od nagrywania zwykłych filmików z coverami i wrzucania ich na YT.
    Dzięki Justin'owi Bieber'owi dostają szansę na spełnianie swoich marzeń.
    Chcesz poznać całą historię tej dwójki? Zapraszam do lektury. :)

    http://lepszeodsnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. kiedy dodasz nn rodzial? ILE MOZNA CZEKAC??

    OdpowiedzUsuń
  42. @naaatalkaxxd informuj mnie prosze o nowych rozdzialach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. czekam na kolejny ;) mam nadzieję, że już niedługo się pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  44. mogę wiedzieć kiedy dodasz nn? :DD już tyle czekam a tu nic ;(((

    OdpowiedzUsuń
  45. ZAJEBISTE :D
    Błagam dodaj następny jak możesz :)
    czekam z niecierpliwością ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Kieeeedy nowy rozdział <3333 ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Justin powinien się ogarnąć !!

    OdpowiedzUsuń